Sportalm2018-07-30T23:02:25+00:00

In ons 50-jarig bestaan heeft Röling Importals pionier veel high-end modemerken succesvol uitgebouwd tot absolute topspelers in hun segment. Ook al blijft de modebranche onlosmakelijk verbonden aan haar seizoenen, wij hebben altijd de lange termijn-visie voorop gesteld. Waarbij termen als loyaliteit, vasthouden aan consistent beleid en winstgevendheid voor álle partners centraal staan. Want uiteindelijk moeten wij onze concurrerende markt met vereende krachten bedienen.

De beste modezaken
Als sparringpartner willen wij inspireren en een duurzame samenwerking aangaan met al onze handelspartners. Prioriteit daarbij is een selectief distributiebeleid gebaseerd op een hoogwaardige positionering van onze merken bij uitsluitend de beste modezaken. Dat resulteert al vele jaren in zeer aantrekkelijke verdienmodellen voor alle partijen.

DNA van het merk
Selectiviteit betekent ook dat wij een streng selectieproces doorlopen voordat merken in ons assortiment worden opgenomen. Waarbij wij goed kijken naar het DNA van het merk, de mensen én de organisatie erachter. Het hebben, behouden en consequent uitdragen van een duidelijk en onderscheidend DNA is immers dé sleutel tot blijvend succes voor elk modemerk. Wij beschouwen de partnerships met de modespeciaalzaken als het fundament voor het succes van onze merken. Wij vinden het dan ook vanzelfsprekend om de dialoog met hen te koesteren en ook hun belangen te beschermen.

Sportalm
Net als Röling Import heeft ook Sportalm een langetermijnstrategie. Als importeur hebben wij dan ook bewust gekozen voor dit hoogwaardig damesmodemerk, dat een steeds prominentere positie in de markt inneemt. Dankzij haar sterke DNA en bewezen organisatiekracht heeft Sportalm alles in zich om versneld uit te groeien tot de volgende blijvende topspeler in het Premium segment. Ons selectieve distributiebeleid vraagt wel om snelle beslissers, visonairs die samen met ons de kansen willen benutten.

Sportalm, shop now!

In ons 50-jarig bestaan heeft Röling Importals pionier veel high-end modemerken succesvol uitgebouwd tot absolute topspelers in hun segment. Ook al blijft de modebranche onlosmakelijk verbonden aan haar seizoenen, wij hebben altijd de lange termijn-visie voorop gesteld. Waarbij termen als loyaliteit, vasthouden aan consistent beleid en winstgevendheid voor álle partners centraal staan. Want uiteindelijk moeten wij onze concurrerende markt met vereende krachten bedienen.

De beste modezaken
Als sparringpartner willen wij inspireren en een duurzame samenwerking aangaan met al onze handelspartners. Prioriteit daarbij is een selectief distributiebeleid gebaseerd op een hoogwaardige positionering van onze merken bij uitsluitend de beste modezaken. Dat resulteert al vele jaren in zeer aantrekkelijke verdienmodellen voor alle partijen.

DNA van het merk
Selectiviteit betekent ook dat wij een streng selectieproces doorlopen voordat merken in ons assortiment worden opgenomen. Waarbij wij goed kijken naar het DNA van het merk, de mensen én de organisatie erachter. Het hebben, behouden en consequent uitdragen van een duidelijk en onderscheidend DNA is immers dé sleutel tot blijvend succes voor elk modemerk. Wij beschouwen de partnerships met de modespeciaalzaken als het fundament voor het succes van onze merken. Wij vinden het dan ook vanzelfsprekend om de dialoog met hen te koesteren en ook hun belangen te beschermen.

Sportalm
Net als Röling Import heeft ook Sportalm een langetermijnstrategie. Als importeur hebben wij dan ook bewust gekozen voor dit hoogwaardig damesmodemerk, dat een steeds prominentere positie in de markt inneemt. Dankzij haar sterke DNA en bewezen organisatiekracht heeft Sportalm alles in zich om versneld uit te groeien tot de volgende blijvende topspeler in het Premium segment. Ons selectieve distributiebeleid vraagt wel om snelle beslissers, visonairs die samen met ons de kansen willen benutten.

Sportalm, shop now!

In ons 50-jarig bestaan heeft Röling Importals pionier veel high-end modemerken succesvol uitgebouwd tot absolute topspelers in hun segment. Ook al blijft de modebranche onlosmakelijk verbonden aan haar seizoenen, wij hebben altijd de lange termijn-visie voorop gesteld. Waarbij termen als loyaliteit, vasthouden aan consistent beleid en winstgevendheid voor álle partners centraal staan. Want uiteindelijk moeten wij onze concurrerende markt met vereende krachten bedienen.

De beste modezaken
Als sparringpartner willen wij inspireren en een duurzame samenwerking aangaan met al onze handelspartners. Prioriteit daarbij is een selectief distributiebeleid gebaseerd op een hoogwaardige positionering van onze merken bij uitsluitend de beste modezaken. Dat resulteert al vele jaren in zeer aantrekkelijke verdienmodellen voor alle partijen.

DNA van het merk
Selectiviteit betekent ook dat wij een streng selectieproces doorlopen voordat merken in ons assortiment worden opgenomen. Waarbij wij goed kijken naar het DNA van het merk, de mensen én de organisatie erachter. Het hebben, behouden en consequent uitdragen van een duidelijk en onderscheidend DNA is immers dé sleutel tot blijvend succes voor elk modemerk. Wij beschouwen de partnerships met de modespeciaalzaken als het fundament voor het succes van onze merken. Wij vinden het dan ook vanzelfsprekend om de dialoog met hen te koesteren en ook hun belangen te beschermen.

Sportalm
Net als Röling Import heeft ook Sportalm een langetermijnstrategie. Als importeur hebben wij dan ook bewust gekozen voor dit hoogwaardig damesmodemerk, dat een steeds prominentere positie in de markt inneemt. Dankzij haar sterke DNA en bewezen organisatiekracht heeft Sportalm alles in zich om versneld uit te groeien tot de volgende blijvende topspeler in het Premium segment. Ons selectieve distributiebeleid vraagt wel om snelle beslissers, visonairs die samen met ons de kansen willen benutten.

Sportalm, shop now!

Sportalm

verkoopperiode:
SS2019: 9 juli t/m 17 augustus

rolingagency@roling-import.nl

Sportalm

verkoopperiode:
SS2019: 9 juli t/m 17 augustus

rolingagency@roling-import.nl

sportalm

De collecties van Sportalm weerspiegelen de bijzondere levenshouding van Kitzbühel. Dit is waar wereld en de lokale regio samenkomen. Voor vrouwen die van originaliteit, sensualiteit en joie de vivre houden.

www.sportalm.at

our brands

Backstage
Cambio
Co•Exist
Co•Exist
Louis and Mia
Marc Aurel
Marc Aurel
Princess goes Hollywood
Sportalm
Steffen Schraut

click on a brand logo for more details